ZÓÓÓÓÓÓÓÓ ONTZETTEND MOOI EN LIEF

Ondanks de drukte rondom hun komende verhuizing heeft Ellen toch nog tijd gevonden om samen met haar dochter de meest schattigste kleertjes en spulletjes te kopen. In afgelopen week kwamen Ellen en haar man Robert naar de loods om een auto vol met de mooiste en liefste babypakketten, schoolspulletjes, speelgoed, sokjes, ondergoed en véél meer leuks te komen brengen. Zoals altijd hebben wij met open mond en vol verrassing staan kijken wat er allemaal uit alle tassen en dozen te voorschijn kwam.

De babypakketten voor jongens en meisjes, zijn door Ellen in leuke gekleurde mandjes gemaakt en zien er schitterend uit in het cellofaan papier.
De zelf gebreide truitjes zijn allemaal voorzien van nieuwe broekjes, shirtjes, sokjes en een speelgoedje, zo schattig !!!!
De tassen vol met speelgoed, schoolspullen, nieuwe kleertjes, sokken, ondergoed en nog meer leuke spulletjes zijn ook zó leuk en komen natuurlijk heel erg van pas.

Dank jullie wel Ellen en Robert voor alle liefs en moois. Natuurlijk wensen wij jullie een voorspoedige verhuizing en heel veel woonplezier in jullie nieuwe stekkie.