Lekker rustig het reisverslag april 2016 lezen

Voor vrijdag 10 juni hadden wij weer een uitnodiging van Radio Hoeksche Waard in Puttershoek om deel te nemen aan de live uitzending van die avond. Dat is altijd gezellig en tijdens zo’n live uitzending kunnen wij volop praten over de projecten van SOS, de gang van zaken en oproepjes doen voor bepaalde goederen of zelfs vragen of mensen uit de regio vrijwilligerswerk willen doen. De reacties achteraf zijn altijd spontaan en leuk.

Bij het betreden van het pand aan de Schoutendreef stond Lijda al klaar om ons te ontvangen en met een stapel reisverslagen onder mijn arm werden wij naar de kantine gebracht.

Iedereen wilde direct een reisverslag hebben en er ontstond een hele discussie over het reisverslag en de ohhh’s en ahhhh’s vlogen in het rond.

Leen vond het een te drukke boel daarbinnen en besloot naar buiten te gaan en op het trapje bij de voordeur het reisverslag rustig en aandachtig door te lezen. Dat was een mooi gezicht.