14 MEI 2023
EEN ONVERGETELIJKE, PRACHTIGE EN
BIJZONDERE DAG

Wij zijn trots, dankbaar en ongelooflijk blij u te laten weten dat onze voorzitter Yvonne de hoge onderscheiding “Ridder in de Orde van Oranje-Nassau” in ontvangst mocht nemen op woensdag 14 juni 2023 uit handen van burgemeester Ahmed Aboutaleb.

Deze schitterende en zeer eervolle onderscheiding is aan Yvonne en haar prachtige groep vrijwilligers toegekend, voor hun werk voor de meest arme mensen in Sovata in Roemenië.

Vanzelfsprekend ontvangt Yvonne deze speciale en prachtige onderscheiding ook dankzij u, onze waardevolle sponsors voor uw onvoorwaardelijke hulp, financiële steun en support in natura.

Als klap op de vuurpijl was er in de middag ook nog eens een verrassingsreceptie
georganiseerd in de loods van SOS aan de Langeweg 5 E in Oud Beijerland voor de
vrijwilligers.
De hele loods was oranje gekleurd, heel veel bloemen, ballonnen, een cateringbedrijf, volop drankjes en hapjes en vooral veel gasten. Ruim 100 gasten, vrijwilligers met partner, buren, familie en vrienden mochten wij verwelkomen.
Het was één groots spektakel.

Grote dank aan allen die deze dag tot een onvergetelijke, prachtige en bijzondere
dag hebben gemaakt.