Al veel bezoeken aan de nieuwe loods

Sinds de verhuizing van 6 weken geleden naar de nieuwe loods aan de Langeweg 5-E mochten wij al meer dan 100 bezoekers verwelkomen. Daar zijn wij natuurlijk heel trots op en hopen dat degene die nog niet in de gelegenheid waren om te komen, ook een kijkje komen nemen in de loods.

Onder de bezoekers waren onder andere: Marianne, Annemaria, Margreet en Celi. Niet alleen werden wij met een bezoek vereerd, er waren ook prachtige breiwerken meegebracht. Mutsen, shawls, complete babypakjes, babydekens, 1-persoons gebreide dekens en sokken. Super mooi.

Uit Velp mochten wij Ben verwelkomen. Ben kwam de zakken en tassen met kinderkleding brengen die even daarvoor opgehaald waren bij Ilja van Tante Sabien, de tweedehands kinderwinkel in Velp. Een rolcontainer vol met de mooiste kleertjes, kinderondergoed, schoentjes en laarzen. Met kinderkleding zijn wij ook altijd heel erg blij.

Graag willen wij iedereen hartelijk bedanken voor het bezoek, de bloemen, de kaarten en andere leuke en gezellige gelukwensen.