Bekijk het Reisverslag Sovata April 2016

Beste mensen,

Zondag 8 mei zijn wij gezond en wel teruggekomen van een fantastisch bezoek aan Sovata. Vele gezinnen zijn reuzeblij gemaakt met hun persoonlijke gezinsdozen en voedselpakketten. De gezinnen die wij bezocht hebben maar nog niet kenden, weten dat zij bij het eerstvolgende bezoek ook de spullen gaan krijgen die zij hard nodig hebben.

Onze fantastische sponsors zoals Neele-Vat Logistics die wéér heeft gezorgd dat het enorme transport op de plaats van bestemming is gekomen en Bergschenhoek Groep BV, die heeft gezorgd voor het vervoer van de vrijwilligers naar Sovata, het drukken van het prachtige reisverslag en de ontelbare rollen plakband, willen wij heel hartelijk bedanken.

En U als geweldige sponsor voor het geven van kleding, schoenen, dekens, beddengoed, kortom van alles maar dan ook écht van alles wat er nodig is. Zonder uw hulp was het ons niet gelukt om de mensen in Sovata de spullen te brengen die zij zo hard nodig hebben. Wij zijn u zeer, maar dan ook zeer dankbaar voor alle giften in welke vorm dan ook !!!

Bekijk en lees het nieuwste Reisverslag April 2016 in PDF formaat.

De loods zal in de hele maand juni gesloten zijn voor het brengen van goederen. In juni wordt er in de loods gereorganiseerd en kunnen de vrijwilligers daarna even genieten van een adempauze om begin juli weer vol energie te starten met het voorbereiden van het transport voor oktober.

Natuurlijk bedanken wij u, namens de mensen in Sarateni en Sovata, heel hartelijk voor alle hulp, de goederen en andere donaties.

Met vriendelijke groet, Yvonne Willebrands