Boeken naar stichting Unu pikin in Suriname

Regelmatig verschijnen er berichten op onze website over de samenwerking met verschillende stichtingen in binnen- en buitenland.

Voor Stichting Unu Pikin sparen wij allerlei soorten Nederlandse leesboeken voor de bibliotheek in Paramaribo in Suriname. Deze stichting zet zich al 11 jaar in voor de kinderen van Suriname en levert een bijdrage aan het verbeteren van het onderwijs door het opzetten van schoolbibliotheken in Paramaribo, de districten en het binnenland. Zeker voor kinderen is het erg belangrijk om het lezen te bevorderen en SOS helpt graag mee om de bibliotheek in Paramaribo te vullen met boeken voor volwassenen en kinderen.

Wilt u meer weten over Stichting Unu Pikin ? Ga dan naar www.stichtingunupikin.nl.

Hebt u leesboeken staan en worden die niet meer gebruikt? U kunt deze boeken bij ons afgeven in de loods in Oud-Beijerland. Graag eerst een telefonische afspraak maken met Yvonne op telefoonnummer 06-24 52 19 69, s.v.p. na de vakantieperiode. Namens Stichting Unu Pikin HARTELIJK DANK !!