Daar gaan ze… de laatste pallets kant en klaar voor het transport naar Sovata

Dankzij alle vrijwilligers, die enorm hard gewerkt hebben om alles op tijd klaar te krijgen, is het vrijdagmiddag 15 september gelukt om de laatste pallets voor het transport van oktober 2017 aan Martin van Neele-Vat Logistics uit Rotterdam mee te geven. Dat is een dikke anderhalve week eerder dan de planning.
Geweldig en grote dank aan onze fantastische vrijwilligers.

In totaal staan er nu 1108 bananendozen en een aantal losse bundels, geregistreerd en wel, op de pallets klaar in het gebouw van Neele-Vat Logistics in het havengebied van Rotterdam.

Op donderdag 28 september zal de enorme truck geladen worden en de chauffeur zal ook diezelfde dag vertrekken naar Sovata om op dinsdag 3 oktober aan te komen in Sovata.

Geert zal op maandag 2 oktober per vliegtuig vertrekken en kan het transport ontvangen en alvast de grote partijen voor scholen, crèches, ziekenhuis, de wijkarts en andere grote wijken uitrijden. Ook zal Geert de dozen die de vrijwilligers ter plekke gaan uitreiken op de juiste volgorde van wegbrengen verzorgen. Best een hele klus.

Op woensdag 4 oktober vertrekt ook de R-Vent bus van Bergschenhoek Groep BV uit Bergschenhoek met 5 vrijwilligers richting Sovata en zij zullen vrijdag 6 oktober laat in de middag aankomen in Sovata.
Op donderdag 5 oktober zal een andere groep van 5 vrijwilligers per vliegtuig naar Roemenië vertrekken en zij zullen donderdag laat in de avond aankomen in Sovata.
Wij staan al weer vol energie te trappelen om de prachtig gevulde dozen uit te reiken aan de mensen die onze hulp hard nodig hebben.

Natuurlijk zal ook van deze reis een reisverslag gemaakt worden, welke u in de eerste week van november kunt verwachten.