De eerste 9 pallets zijn alweer opgehaald door Martin

De tijd vliegt als los zand door onze handen, ook de door u gedoneerde kleding, schoenen, dekens, beddengoed, speelgoed en alle andere mooie goederen worden vliegensvlug door onze fantastische vrijwilligers met plezier en zorg uitgezocht, gesorteerd en verpakt in bananendozen of zelfs nog grotere dozen.
Gisteren heeft Geert, geassisteerd door Cees, alle dozen geregistreerd op wijk en volgnummer van de dozen. Samen hebben Cees en Geert de pallets in plasticfolie geseald.

Vandaag zijn de eerste 9 pallets opgehaald door Martin. Vervolgens brengt Martin de pallets naar het havengebouw van Neele-Vat Logistics in Rotterdam en plaatst de pallets op onze eigen plaats. Daar wachten de pallets totdat het totale aantal van 26 pallets, losse pakketten en bundels klaar staat voor het transport naar Sovata.

Wij zijn Neele-Vat Logistics Rotterdam ongelooflijk dankbaar voor het compleet verzorgen van óók weer het transport van april 2018.

Ook onze grote dank aan Martin, medewerker van Neele-Vat Logistics Rotterdam, die iedere keer de klaarstaande pallets op komt halen bij de SOS loods aan de Langeweg in Oud-Beijerland.