De laatste pallets zijn klaar voor het transport van April 2018

Vrijdag 13 april heeft Martin van Neele-Vat Logistics uit Rotterdam de laatste pallets opgehaald en heeft deze in het gebouw van Neele-Vat Logistics afgeleverd.
Een week eerder dan gepland zal het transport op maandag 16 april geladen worden in de Neele-Vat truck en naar verwachting zal de truck op woensdag 18 of donderdag 19 april aankomen in Sovata. In Sovata zal Levente het transport opwachten en alvast de dozen voor de scholen, crèches, ziekenhuis en wijkarts uitrijden.
De persoonlijke gezinsdozen zullen, zoals altijd, opgeslagen worden in het oude gebouw op de Principala.

Op zaterdag 21 april zal Geert als eerste naar Sovata vertrekken om de dozen op wijkvolgorde te zetten en controles uit te voeren.
Woensdag 25 april vertrekt een groep van 5 personen met de gesponsorde R-Vent bus van Bergschenhoek Groep BV uit Bergschenhoek naar Sovata. Donderdag 26 april zal nog een groep van 5 personen per vliegtuig vertrekken naar Sovata. Op 9 mei zullen alle vrijwilligers weer terug zijn in Nederland.

De loods zal van 21 april t/m 9 mei 2018 gesloten zijn voor bezoeken en het brengen van goederen.

Wij kijken erg uit naar de reis en zijn klaar om alle gezinnen blij te maken met de spullen en ondersteuning die zij zo hard nodig hebben.