Dikke pret met de dames van de breiclub uit Spijkenisse

Op donderdag 18 mei zijn op initiatief van Francien en Gerda 12 dames van de breiclub uit Spijkenisse op bezoek geweest in de loods aan de Langeweg 5E in Oud Beijerland. Het was een écht feestje en iedereen heeft genoten van dit bezoek.

Met een kopje koffie of thee met wat lekkers heeft Yvonne de dames van harte welkom geheten en hen een uitleg gegeven over de werkzaamheden in de loods. Daarna hebben Ina en Yvonne met groepjes van 4 dames een rondleiding gegeven in loods. Ciska zorgde er ondertussen voor dat de andere dames voorzien werden van thee en koffie.

De dames van de breiclub breien met veel enthousiasme veel prachtige dekens, truitjes, vesten en babydekens. Het ene breiwerk is nog mooier of vrolijker dan het andere. Het was een heel gezellige middag en de dames hebben kunnen zien hoe de breiwerken ingepakt worden en op die manier bij de mensen in Sovata terecht worden.

Het was zó gezellig dat er afgesproken is om ieder jaar een herhaling van een gezellige middag te organiseren.

Francien en Gerda, dank jullie wel voor het initiatief en heel graag tot een volgend bezoek. Ook wij hebben genoten van jullie komst naar de loods.