Donatie prachtige sportkleding van sv Gemini uit Zoetermeer

Op 31 mei van dit jaar is er al een artikel op onze website geplaatst over een komende donatie van sportkleding van SV Gemini uit Zoetermeer. Uit handen van Wouter Edelman hebben wij op 31 mei symbolisch het eerste T-shirt in ontvangst mogen nemen.
Nu, een paar maanden later, was het dan eindelijk zo ver dat de enorm grote partij prachtige sportkleding door Wouter naar de loods aan de Langeweg in Oud-Beijerland is gebracht.

SV Gemini heeft inmiddels een nieuwe uitvoering van de sportkleding voor handbal in gebruik en zo konden de eerder gebruikte shirts en broekjes naar SOS. De kleine maten T-shirts en broekjes zijn verdeeld onder een aantal scholen en de grotere maten zijn aan de sportschool in Sovata afgegeven.

Door het organiseren van sportactiviteiten kunnen wij ervoor zorgen dat veel jonge mannen en vaders uit de criminaliteit blijven. En doordat deze groep mannen allemaal eenzelfde T-shirt aan hebben, hebben zij het gevoel “ergens bij te horen” en dat is erg belangrijk. Normaliter kunnen de mensen in Sovata alleen maar dromen van zulke mooie T-shirts.

Ook voor de kinderen in Sovata is het belangrijk dat zij sportkleding aan kunnen trekken. De ouders van deze kinderen kunnen absoluut geen sportkleding betalen en u begrijpt hoe ongelooflijk blij iedereen is met deze prachtige T-shirts. Sport brengt kinderen samen en nog belangrijker: het geeft ook deze arme kinderen het gevoel “ergens” bij te horen.

Het bestuur én de leden van SV Gemini uit Zoetermeer willen wij via deze weg heel hartelijk bedanken voor deze waanzinnig mooie donatie. Heel hartelijk dank.