Een drukte van belang in Zeist

Naast alle hulp door alle vrijwilligers in de loods van SOS zijn er ook vrijwilligers die thuis allerlei activiteiten organiseren en daar heel veel werk aan hebben.

Zo ook Anneke, die al twee maanden erg druk bezig is geweest om voor de feestdagen in december cadeautjes en presentjes te vinden en te maken. Sommige van deze presentjes komen uit de loods en worden omgetoverd tot mooie cadeaus.

Deze cadeautjes worden aangeboden in een aantal bejaardenhuizen in de omgeving van Zeist. Veel ouderen kunnen moeilijk of zelfs helemaal niet naar buiten en dan is het geweldig dat Anneke met haar prachtig geïnstalleerde kraam cadeautjes kan aanbieden. Voor de ouderen is het een hele gezellige dag en kunnen zij voor hun kinderen en kleinkinderen op een mooie en makkelijke manier presentjes kopen.

De opbrengsten van deze verkopen komen ten goede van het project “voedselbonnen voor ouderen”. Is dat niet geweldig ?

Dank je wel Anneke voor jouw enorme inzet voor SOS !!!!