EEN GEZELLIGE, HEEL GOEDE EN PRACHTIGE INZAMELING BIJ DE PROTESTANTSE KERK “DE VERBINDING” IN SPIJKENISSE OP
24 SEPTEMBER 2022

De weersvoorspelling loog er niet om: er zou veel wind en regen op komst zijn.
Toch was het tijdens de inzameling, die van 13.00 tot 15.00 uur gepland stond, droog en goed weer.

Nu de rommelmarkten niet meer ieder jaar zullen plaatsvinden op de laatste zaterdag van september,  werd er net als vorige jaren door Gerrit, Jan en Trijnie een kledinginzameling georganiseerd, speciaal voor SOS. Dat is natuurlijk fantastisch en wij zijn dolblij met alle zakken, tassen en dozen met kleding, dekbedden, dekens, schoenen en nog veel meer.

Frans en Yvonne waren er al 12.30  uur om de al eerder ingebrachte spullen vast in te laden. Onder het genot van een kopje koffie met lekkers,  was het wachten op de mensen die hun spullen zouden komen brengen.
Klokslag 13.00 uur  kwamen de eerste mensen al met een volle auto, op de fiets, lopend en zelfs mensen met een rollator met daarop de zakken gestapeld.
Het was weer een gezellige en bijna feestelijke inzameling en werd er ook volop bijgepraat door de mensen die hun spullen al hadden afgegeven bij de bus.

Iedereen was blij te weten dat alle kleding, schoenen, school- en knutselmaterialen, breiwerken en alle goederen, een prachtig nieuw leven gaan krijgen bij één van de gezinnen,
winkeltjes of scholen in Sovata.

Onze dank gaat ook uit naar Van der Kaa uit Moordrecht voor het gratis ter beschikking stellen van de grote bus.

Onze dank  is groot, heel groot en graag willen wij u allemaal heel hartelijk bedanken voor alles wat u ons gegeven heeft.

Tot volgend jaar in september 2023 !!!