Een groots en warm onthaal bij SV Gemini in Zoetermeer

Op 7 april jl. kregen wij een telefoontje van Wouter Edelman van SV Gemini met de vraag of wij de sportshirts, die iedere drie jaar worden vervangen, willen hebben voor de kinderen in Sovata. Wouter heeft onze stichting gevonden via Internet. Natuurlijk willen wij die heel graag ontvangen en door het wederzijdse enthousiasme tijdens dat telefoongesprek volgde er een uitnodiging voor een vrijwilligersdiner bij SV Gemini in Zoetermeer op 28 mei 2016.

Joke en Yvonne waren van de partij en hebben genoten van de sfeer, de lekkernijen en het fantastische ontvangst. Op deze avond kregen wij het eerste sportshirt al aangeboden in afwachting van de andere shirts die mogelijk in de maand september gebracht worden naar de loods aan de Langeweg in Oud-Beijerland. Wij kunnen SV Gemini verzekeren dat er straks heel veel blije en trotse kinderen rondlopen in Sovata met zo’n prachtig shirt van SV Gemini en wij zijn apetrots dat wij uitgekozen zijn.

SV Gemini is een handbalvereniging in Zoetermeer. Een vereniging waar sfeer en prestatie samengaan. Zij doen veel voor de jeugd en van de seniorenteams is het eerste damesteam vanaf volgend seizoen actief in de landelijke eerste divisie. Gemini is ook een dynamische vereniging en door een trouwe groep van vrijwilligers blijven de kernwaarden altijd fier overeind staan.

Sinds kort houdt Wouter zich bezig met het stukje sponsoring. Een onderdeel hiervan is de zorg voor het verenigingsshirt. Gemini verstrekt de shirts aan haar leden en verdisconteerd de investeringen die dit met zich meebrengt in de contributie. Iedere drie jaar worden deze shirts vervangen, zo ook komend seizoen. Het bestuur van Gemini heeft besloten om met de shirts die terugkomen iets terug te doen voor de maatschappij en willen hier graag SOS bij betrekken.

Wouter bedankt ons nogmaals dank voor de enthousiaste reactie en de aanstekelijke passie voor hetgeen wij doen. SV Gemini en SOS kijken ernaar uit om samen te werken!

Op deze avond hebben wij ook Ton Sonneveld van Arriba Sport uit Maasdijk ontmoet. Arriba Sport zal de nieuwe outfits leveren aan SV Gemini. Ton heeft ons toegezegd dat sportkleding met misdrukken of foutieve bestellingen aan SOS gedoneerd zullen worden. Daar zijn wij natuurlijk ook heel blij mee. Wilt u meer weten over Arriba Sport uit Maasdijk ? Kijk dan op de website www.arribasport.com.

Ook Mark van Starshoe uit Zoetermeer was enthousiast over het ontstane contact en zal sportschoenen die ‘mogelijk’ retour komen aan SOS doneren. Fantastisch en ook Mark willen wij reuze bedanken.