EEN HELE GROTE VERRASSING VAN DE DAMES VAN DE BREICLUB UIT EVERDINGEN

Deze week werden wij heel erg verrast door de dames van de Breiclub uit het mooie Everdingen !!
Naast de prachtige en vele breiwerken kregen wij het schitterende bedrag van maar liefst € 300,- op de bankrekening van SOS.
De dames breien wekelijks volop schitterende sjaals, mutsen, dekens, truien en snoezige babykleertjes onder de bezielende leiding van Ria.
Heel veel van deze mooie breiwerken worden verkocht en deze verkoop heeft dit ongelooflijk grote bedrag opgeleverd !!!
Echt fantastisch !!
worden gebracht.
Wij hopen dat u nog vele jaren in gezondheid met alle plezier mag blijven breien en natuurlijk een dikke knuffel voor alle dames.