Een indrukkende hoeveelheid staat al klaar voor het transport van oktober

Direct na de reis van april zijn de vrijwilligers weer van start gegaan met het verzorgen van het transport voor oktober 2016. Niet alleen het uitzoeken van de binnengekomen zakken, tassen en dozen met kleding, schoenen en alle andere goederen vraagt veel tijd en inspanning, maar ook het maken van de voedselpakketten, de babypakketten, toilettassen en de cadeautjes voor de kinderen van Hostad, scholen en crèches vraagt ongelooflijk veel tijd en energie.

Sinds eind juli staan er al vier pallets met dekendozen in totaal 144 stuks, 12 pakketten met daarin tweepersoons dekens en beddengoed en een aantal opklapbedden compleet met beddengoed bij onze geweldige transporteur: Vat Logistics in Rotterdam. Deze pallets staan daar droog, op de goede temperatuur en wachten tot alle pallets gereed zijn voordat het transport richting Sovata gaat rijden.

In de laatste dagen van juli is Anneke 3 dagen druk bezig geweest met het inpakken van maar liefst 230 tassen met toiletspullen en is ook al begonnen met het verpakken van kleine cadeautjes voor de kinderen van Hostad, de scholen en de crèches.

Kees en Evert waren ook van de partij en hebben samen in één dag 250 voedseltassen ingepakt voor de gezinnen op Hostad. Cees heeft de volgende dag ook nog eens 55 voedseltassen gemaakt voor de gezinnen die her en der verspreid wonen.

Onze Janny is druk in de weer geweest met het maken van de babypakketten. Babypakketten voor de nog ongeboren of net geboren baby’s in de maten 50 t/m 68 en voor de baby’s en kindjes die al wat groter zijn in de maten 74 t/m 98.

Het zijn allemaal enorm grote klussen die geklaard zijn en natuurlijk willen wij Anneke, Cees, Evert en Janny héél hartelijk bedanken voor al het werk dat zij verricht hebben. Super !!!