Een mooie verrassing

Vanmorgen kwamen Francien en Gerda, de initiatiefnemers van de breiclub uit Spijkenisse met een volle auto breisels, kleding en allerlei andere fijne spulletjes.

Van een 91-jarige mevrouw van de breiclub kregen wij de mooiste gebreide sokken en prachtig gebreide truien voor jongens en meisjes. Onvoorstelbaar dat iemand van zo’n mooie hoge leeftijd zó mooi kan breien. Wij zijn hartstikke blij met de prachtige breisels.

Naast het breien heeft deze mevrouw ook nog eens een 14 poppenkinderen schoon gemaakt, de haartjes met wasverzachter mooi gemaakt en ook nog eens aangekleed met leuke breisels. Zó schattig om te zien !!

Francien en Pia hebben een aantal breiwerken, die door hen zelf en door de dames van de breiclub zij gemaakt, verkocht aan mensen in hun omgeving. De verkoop heeft het prachtige bedrag van maar liefst € 75,- opgebracht. Dit schitterende bedrag zal op verzoek van Francien en Pia geboekt worden op de rekening voor voedselbonnen.

Heel hartelijk dank aan de dames van de breiclub uit Spijkenisse en natuurlijk aan Francien en Pia.