Een prachtige avond in de RK-kerk in Rozenburg

Tijdens de Vastenaktie mochten Yvonne en Geert afgelopen zaterdag een presentatie geven over Stichting Ondersteuning Sovata (SOS).
Het bijwonen van de dienst, met Nel als voorganger, maakte de avond nog meer bijzonder dan het al was.
Na afloop van de mooie dienst werd om 19.45 uur een kopje koffie geserveerd en kon de presentatie beginnen. Yvonne werd ondersteunt door Geert. Geert zorgde ervoor dat de beamer werkte en de foto’s goed en duidelijk zichtbaar waren.

De aanwezige gasten waren zeer geïnteresseerd in de verhalen, uitleg en de vorderingen die SOS maakt.
De gemeenteleden gaven aan dat de collectes tijdens de Vastenaktie bestemd moeten worden voor het SOS-project “Opvanghuis voor ongeschoolde jongeren”.
Met name voor de heel jonge meisjes met een kindje zal een opvanghuis van grote waarde zijn. Het opvoeden van een kindje is niet makkelijk als je zo arm bent en er weinig vooruitzichten zijn zonder enige hulp.

De prachtige avond werd om 21.15 uur afgesloten en Yvonne en Geert bedankten alle aanwezigen voor de warme ontvangst en de gastvrijheid.