EEN SUPER GEZELLIG BEZOEK AAN ONZE AMBASSADEURS IN SNEEK

De activiteiten van Aly en Rennie lijken van geen ophouden. Afgelopen zondag mochten wij weer afreizen naar Sneek omdat de hele garage vol stond met incontinentiematerialen, zakken en dozen kleding, schoenen, beddengoed, schoenendozen vol met paracetamol en medicijnen, nieuwe en gebruikte kinderkleertjes, postoel, breiwerken en allerlei andere medische materialen. Echt te gek voor woorden, zo verschrikkelijk veel zakken, tassen en dozen met heel waardevolle goederen.

Voordat wij de bus gingen laden kregen wij een kopje koffie met allerlei lekkers. Dat was wel even genieten en in de tussentijd konden wij elkaar bijkletsen. Heel gezellig.

Frans en Oeds namen het voortouw om de spullen vast in de auto zetten en later kwam ook
Rennie hen te hulp schieten. Nadat alles ingeladen was, nog even een kopje koffie.
Maar dat was nog lang niet alles !!!

Op de bank in woonkamer zaten allerlei lieve muizensnoetjes naar ons te kijken en wilden graag mee naar de loods in Oud Beijerland. In de loods worden de muizen in de kast met brei- en haakwerken gezet en kan ieder zo’n grappige en mooi gemaakte muis kopen.
En geloof het of niet, er kwam ook nog eens een dikke vette envelop met het onvoorstelbaar
grote bedrag van € 650,- !!!!

Dit enorme bedrag hebben Aly en Rennie bij elkaar gekregen door de verkoop van de prachtige breiwerken en de activiteiten op de diverse marktjes.

Lieve Aly en Rennie, jullie hebben ons weer verschrikkelijk verwend met alles wat jullie ons meegegeven hebben en onze dank daarvoor is héél groot.

Heel dankbaar en met een volle bus zijn weer huiswaarts gereden.