EEN SUPER TOP DAG IN SNEEK

Zoals altijd was ons bezoek aan de Friese ambassadeurs weer een grandioos gezellige en leuke super dag. Wij werden verwelkomt met een heerlijk kopje koffie met lekkers. Tijdens de koffie hebben we lekker bij zitten praten over allerlei dingen en Rennie vertelde dat zij weer heel veel paracetamol heeft verzameld door het ruilen van plantjes, brei- en haakwerken, een plak chocolade en allerlei andere spulletjes. Oeds, de man Rennie is inmiddels een enthousiaste lege blikjes en flessen verzamelaar. Langs de straten, rondom de jachthaven, bij scholen en sportvelden kan Oeds veel blikjes en flessen scoren. Erg leuk en super fijn.
Aly, de moeder van Rennie maakt prachtige sokken, kinderkleertjes en dekentjes. Veel van deze breiwerken worden verkocht. Aly krijgt zelfs opdrachten voor het haken of breien van het één of ander.
Rennie is een kunstenaar in het haken van knuffelmuizen en Nijntjes. Ongelooflijk veel heeft zij er in de afgelopen jaren gemaakt. En nog steeds is er een grote vraag naar deze leuke en
vrolijke muizen. Veel mensen kopen de muizen om als cadeau te geven voor een pasgeboren baby of voor een kleinkind. En natuurlijk stonden er weer 6 van deze prachtige en leuke muizen klaar om mee te nemen naar de loods in Oud Beijerland.

Fijn  dat wij voor deze reis naar Sneek weer de Vito van Transportbedrijf Van der Kaa uit Moordrecht mochten gebruiken om alle goederen op te halen bij Rennie, Oeds en Aly.
Wij boffen ontzettend dat wij de Vito steeds mogen gebruiken.

En ook deze keer werden wij verrast met het prachtige bedrag van € 350.-. Een bedrag dat is verzameld door de verkoop van de haak- en breiwerken en het rapen van lege blikjes en flessen. Ongelooflijk en wij bedanken Aly, Rennie en Oeds uit de grond van ons hart.

Ontzettend hartelijk bedankt voor alles liefs, moois en de gezellige dag.