Een uitnodiging van vereniging ‘Vrouwen van nu’ Heenvliet/Geervliet

Blij en heel verrast waren wij met de uitnodiging voor het geven van een lezing en fotopresentatie aan de dames van vereniging “Vrouwen van Nu” van Heenvliet en Geervliet op 11 november 2016.

Wij werden ontvangen door de voorzitter Mevrouw Elza Koudijzer in een zeer prettige, mooie en vooral zeer gezellige ambiance in gebouw ’t Trefpunt in Heenvliet. Koffie en thee met lekkers stonden klaar voor iedereen en was het een drukte van belang.

Elise, Trynie en Gonny waren druk in de weer om de prachtige babysetjes die zij gemaakt hebben, mooi klaar te leggen voor de verkoop aan de aanwezige dames. De opbrengst van deze verkoop komt ook weer ten goede aan een van de mooie projecten van SOS. Heel hartelijk dank aan Elise, Trynie en Gonny.

Ook konden twee prachtige en vrolijke schilderijen in de loterij op deze avond gewonnen worden. Onze grote dank gaat uit naar mevrouw Leida van Driel voor het ter beschikking stellen van deze schitterende schilderijen.

Inge Verschoor van de quiltclub uit Heenvliet heeft een prachtige quiltdeken ter beschikking gesteld en eveneens verloot onder de dames. Ontzettend hartelijk dank aan de dames die deze schitterende quiltdeken gemaakt hebben.

De hele gezellige en fijne avond is voorbijgevlogen en aan het einde ervan kreeg SOS uit handen van mevrouw Elza Koudijzer de opbrengst van de loterij, € 132,- én ook nog eens € 75,- van de vereniging “Vrouwen van Nu”. Het prachtige bedrag van maar liefst € 207,- zal geboekt worden op de rekening voor voedselbonnen voor ouderen.

Heel graag willen wij mevrouw Elza Koudijzer en het bestuur van “Vrouwen van Nu’ heel hartelijk bedanken voor de fantastische avond. Wij hebben ervan genoten en komen graag nog een keertje terug.