Het transport voor oktober 2015 begint al aardig op te schieten

Lange dagen en heel veel hulp van vrijwilligers in de opslag van Oud-Beijerland heeft er voor gezorgd dat het transport van oktober al aardig begint op te schieten.

Gonnie sorteert naar maat, terwijl Trijnie en Marry kledingsetjes samenstellen.

Begin augustus stond de teller op 460 rijk gevulde bananendozen en tal van losse bundels zoals fietsen, rollators, rolstoelen, loopkrukken, kinderbedjes, grote dozen met incontinentiemateriaal en veel speelgoed voor de scholen en crèches. Met nog 1 week in augustus te gaan is het aantal 750 stuks en wij blijven tellen.

Janny maakt complete babypakketten en Cees pakt 200 voedseltassen in.

In voorgaande jaren gingen wij meestal rond 10 of 11 oktober op weg naar Sovata in Roemenië. Dit jaar echter vertrekken de vrijwilligers al op 30 september en komen op maandag 12 oktober weer terug.

Joke en Hanny pakken spijkerbroeken over en Willy zet een knoop aan een kinderjasje.

Dat betekent dat alle goederen waarvan u graag wil dat deze met het oktober transport meegaan, wel vóór eind augustus bij ons binnen moeten zijn. In de eerste week van september komt de transporteur namelijk de volle pallets ophalen en dan is het niet meer mogelijk om voor dit transport goederen mee te geven.

Yvonne schrijft alle labels voor de stapels bananendozen.

Het reisverslag van de oktoberreis zal eind oktober óf in de eerste week van november in de brievenbus vallen.