Het transport voor oktober 2017 al op twee-derde gereed

Door de grote hulp en enorme inzet van al onze vrijwilligers lopen wij voor op de planning voor het gereedmaken van het transport voor oktober 2017. Op dit moment staan er al 16 pallets bij Neele-Vat en zijn daarmee al op twee-derde van het totale transport. Dat is fantastisch.

Op de foto’s ziet u Martin, de chauffeur van Neele-Vat Logistics uit Rotterdam die trouw iedere week de klaarstaande pallets op komt halen. Ook Geert die alle dozen en losse bundels in de computer registreert en de dozen en bundels voorziet van wijk- en volgnummers. Uiteindelijk zal van alle registreerde dozen en bundels een transportlijst geproduceerd worden.

Als u nog spullen heeft waarvan u vindt dat deze met het transport van oktober mee moeten, dan vragen wij u deze goederen uiterlijk vóór vrijdag 15 september bij ons aan te leveren. Dan hebben wij nog mooi de tijd om de goederen te verpakken en te adresseren voor de betreffende locatie.

Extra grote dank brengen wij uit naar Martin, de chauffeur van Neele-Vat Logistics, die trouw iedere week één of meerdere pallets op komt halen. Natuurlijk bedanken wij ook de mannen van Neele-Vat Logistics die in het havengebouw de pallets op hun locatie zetten en ervoor zorgen dat de pallets op hun “eigen plek” kunnen blijven staan totdat de laatste pallets aanwezig zijn voor het transport naar Sovata.