Iedere keer weer een verrassing

Met veel plezier hebben wij afgelopen zaterdag Cok en Toos uit Delft mogen ontvangen in de nieuwe loods aan de Langeweg in Oud Beijerland.

Cok en Toos kwamen met hun handen vol grote zakken en tassen met de mooiste fleecedekens voor de ouderen, fleecevesten voor de kinderen, fleecepakken voor volwassenen, prachtig gehaakte babydekentjes en vrolijke badhanddoeken. De grote tafel lag vol met de meest schitterende en de heel bruikbare spullen.

De dames gaan bijna dagelijks op pad naar winkelcentra en speuren de winkels af naar mooie en afgeprijsde kinderkleding, kinderjasjes, handdoeken, theedoeken, speelgoedjes, fleecedekens en andere zeer bruikbare artikelen. Het is altijd weer een dikke verrassing wat de dames hebben kunnen scoren in de winkels in hun omgeving.

Lieve Cok en Toos, wij hopen dat jullie nog héél lang zo fit mogen blijven en dat wij nog lang mogen genieten van jullie mooie aankopen voor de mensen in Sovata.

Ontzettend bedankt voor alles !!!