IN MOAIE DEI MEI ÚS FRYSKE AMBASSADEURS YN SNITS

Ons bezoek aan onze Friese ambassadeurs in Sneek was weer héél gezellig en leuk. Wij zagen al dat de gang en de garage vol stonden met zakken en dozen met kleding, schoenen, incontinentiemateriaal, door Rennie prachtig gebreide knuffels, brei- en haakwerken, heel veel paracetamol, kortom te veel om op te noemen.
Met de Vito van Transportbedrijf Van der Kaa uit Moordrecht gingen Frans en Yvonne zaterdag op pad om al deze kostbaarheden op te halen.
Natuurlijk was er bij aankomst een heerlijke kop koffie, waarna een verrukkelijke lunch werd geserveerd. Compleet met erwtensoep en groetensoep, broodjes en natuurlijk Sûkerbôle.

Oeds vertelde dat hij regelmatig een wandeling maakt en onderweg veel lege blikjes op straat tegen komt. Oeds neemt ze mee en als de grote zak vol is, worden de blikjes ingeleverd bij de plaatselijke supermarkt.
Samen met de opbrengst van de lege blikjes en de verkochte breiwerken die Aly en Rennie maken, kregen wij een ongelooflijk grote bedrag mee van € 550,- !!! Onvoorstelbaar en wij werden een beetje stil bij het zien van dit gigantische bedrag.

Hoe kunnen wij jullie ooit bedanken voor alles wat jullie doen voor SOS en daarmee voor de mensen in Sovata ??

Ontzettend hartelijk bedankt voor alles liefs en moois !!!