Met veel liefde en plezier uitgezocht…

Met veel plezier en liefde heeft mevrouw v.d. Kaai allerlei heel veel geweldige schoolmaterialen voor de kinderen uitgezocht en gekocht. Voor de kinderen zijn er blocnotes, pennen, potloden, puntenslijpers, allerlei knutselmaterialen en lijm. Het is heel bijzonder dat mevrouw v.d. Kaai precies weet welke materialen hard nodig zijn op de scholen. Zoals u weet krijgen de scholen en crèches geen enkele hulp van de gemeente of overheid en kunnen de scholen en crèches niet zonder onze hulp. De kinderen kunnen hun lol niet op en kunnen nu volop gebruik maken van deze geweldige school- en knutselartikelen. Fantastisch !!!

De voedselproducten zijn natuurlijk ook hartstikke belangrijk. Veel van de mensen en met name de ouderen, hebben niet vanzelfsprekend iedere dag een maaltijd. Van de voedselproducten die wij nu gekregen hebben, kunnen wij prachtige voedselpakketten maken en deze aan de ouderen uitreiken. Het is fijn om te weten dat de ouderen, straks in de komende koude en strenge winter, kunnen genieten van gezonde en voedzame maaltijden. Echt super.

Ook de toiletartikelen zoals tandpasta zijn meer dan welkom. Deze artikelen worden sowieso in de persoonlijke gezinsdozen gedaan, maar ook worden er voor de mensen op Hostad toilettassen gemaakt met daarin alle toiletartikelen die men nodig heeft.

En of dat allemaal nog niet genoeg is. De slager uit Utrecht heeft een enorm groot blik met worst gedoneerd. Dit blik met verrukkelijke worst zullen wij brengen bij het kinderhuis van Sovata. Daar kunnen de kindertjes lekker smikkelen van een lekker plakje worst op een boterham. Dat zal smullen worden.

Dank u wel mevrouw v.d. Kaai en natuurlijk ook dank aan de slager in Utrecht.