Niet één maar twee activiteiten in Fijnaart

Sandra is dit jaar druk in de weer geweest met een super gezellige voorjaarsmarkt én met de organisatie van een SOS voorlichtingsmiddag voor de dames van breiclub “De Zendingskrans” in Fijnaart.

Op zaterdag 21 mei stond Sandra op Streekmarkt met een kraam met tweedehandsspulletjes. Een aantal raad- en winacties, zoals het raden van een flinke bos breinaalden en een grabbelton voor de kinderen. De opbrengst van deze dag was bestemd voor breiclub
“De Zendingskrans” en SOS. Het was een reuze gezellige dag met een stralende zon.
De opbrengst ??? Dat bleef nog even en verrassing.
Op 31 mei mocht SOS een presentatie geven voor de dames van breiclub “De zendingskrans”.

Maar liefst 26 dames en 2 heren keken met verwondering naar de fotopresentie en luisterden vol aandacht naar de verhalen die verteld werden over de situaties in Sovata.
Na verloop van tijd kwamen de vragen en opmerkingen over de situaties waarin de meest arme mensen wonen in Sovata. Margriet en Yvonne vertelden de dames en heren welke hulp en activiteiten SOS kan geven om het leven van deze mensen aangenamer te maken.
Na de fotopresentatie werd ook nog een fotopresentatie gegeven van breiwerken die de afgelopen periode zijn ingeleverd bij SOS.
Na afloop werd SOS getrakteerd op een enorme stapel prachtige, vrolijke en gezellige breiwerken.

Het was een ontspannen en fijne middag in Fijnaart !!!

De opbrengst van de beide activiteiten én de spaarpot bedraagt
maar liefst € 240,-. Fantastisch !!!

Heel hartelijk dank Sandra voor al jouw energie en liefde die je hebt gegeven voor deze prachtige activiteiten !!!