Nog maar één nachtje slapen…

Het is bijna zo ver dat de groep vrijwilligers op pad gaat naar Sovata in Roemenië.

Ondanks de langdurige ziekte van drie zeer ervaren vrijwilligers konden de 750 bananendozen en 90 losse bundels afgelopen vrijdag worden opgehaald door Martin van Neele-Vat Logistics uit Rotterdam. Op maandag 13 april is de truck van 80 kuub geladen onder leiding van Kees en Danny.

Aan het einde van de middag is de truck vertrokken naar Sovata en zal naar verwachting donderdag in de middag aankomen.

Het hele team van SOS is heel erg blij dat er volgende week weer heel veel mensen blij gemaakt kunnen worden met de persoonlijke gezinsdozen, de voedseltassen, de groentezaden van Monsanto, de voedselbonnen en fietsen.

Het reisverslag van deze reis kunt u eind mei in de brievenbus verwachten.