Nog veel meer luizenzakken…

Op 24 juni is er al een artikel gepubliceerd over Ludy die dagen en weken bezig is geweest met het maken van luizenzakken voor de kinderen van de Sarateni school. Ruim honderd stuks had Ludy er toen al gemaakt, maar om alle kinderen een luizenzak te kunnen geven, moesten er nog een dikke 200 luizenzakken gemaakt worden.

Met veel plezier is Ludy weer aan de slag gegaan en heeft nu in totaal 300 stuks luizenzakken gemaakt in allerlei vrolijke en leuke kleuren.

Voor afgelopen zaterdag had Ellen uit Rotterdam afgesproken om de felgekleurde veters en koorden in de zakken te rijgen zodat ook de laatste zakken ingepakt kunnen worden voor het transport voor oktober. In de loop van de ochtend kwamen Mettje en Klaas spullen brengen en gingen ook zij aan de slag om de veters en de koorden door de luizenzakken te halen. Joke, één van de vrijwilligers die even koffiepauze had, nam ook een aantal zakken voor haar rekening.

Het werd een heel gezellige en lucratieve middag.

Dank jullie wel Ellen, Mettje, Klaas en Joke voor het rijgen van de veters en de koorden.

Lieve Ludy , ontzettend bedankt voor het maken van de ruim 300 vrolijke en gezellige luizenzakken. Wij zullen zeker foto’s nemen van het overdragen van de luizenzakken aan de Sarateni school.