ONDANKS DE 1.5 METER AFSTAND EEN FANTATISCH ONTHAAL IN SNEEK BIJ ONZE FRIESE AMBASSADEURS

Een week geleden zijn Frans en Yvonne met de grote bus van Van Der Kaa uit Moordrecht weer naar Sneek geweest. Aly en haar dochter Rennie zijn een inzamelpunt voor SOS en zoals gewoonlijk waren er weer genoeg zakken, tassen en dozen om de bus bijna vol te krijgen.
De mooiste breiwerken, ongelooflijk veel incontinentiemateriaal, kleding, schoenen, speelgoed, verbandmiddelen en niet te vergeten de door Aly en Rennie gekochte sokken en ondergoed.
Aly had ook nog eens 10-tallen mondkapjes gemaakt, welke voor € 2,- in de loods verkocht worden. Van Rennie kregen wij prachtige gehakte dierenfiguren mee, waarvan bij aankomst in de loods al een aantal verkocht werden. De rest van de knuffels zijn de vitrinekast gezet en wachten daar op een nieuwe eigenaar.
Het is altijd een feestje als wij weer naar Sneek kunnen om alle spullen op te halen. Doordat iedereen op 1.5 meter afstand moesten blijven, kregen wij de uitgebreide lunch in de zonnige tuin achter het huis van Aly. Het was ontzettend gezellig en hebben genoten van de heerlijke groentesoep en broodjes met allerlei lekkers.
Na de lunch kreeg ik een dikke vette enveloppe met maar liefs € 550,- erin !!! Frans en ik moesten even slikken en werden een beetje emotioneel. Dit enorme bedrag hebben Aly en Rennie bij elkaar vergaard door brei- en haakwerken te verkopen. Ongelooflijk wat deze twee kanjers allemaal voor elkaar krijgen.
Nadat alles in de bus geladen was, werden wij uitgezwaaid en reden wij weer richting Oud-Beijerland.

Ontzettend bedankt Aly en Rennie voor het onvoorstelbare wat jullie doen voor SOS en de mensen in Sovata die deze hulp zo hard nodig hebben.