ONVERMOEIBAAR BLIJVEN ONZE FRIESE AMBASSADEURS AAN HET WERK VOOR SOS

In de afgelopen week zijn wij weer op bezoek geweest bij Aly en Rennie in Sneek. De reden van het bezoek was eigenlijk een beetje privé voor Frans en Yvonne.
Misschien weet u al dat de prachtige breiwerken, die in de verkoopkast in de loods van SOS staan, bijna allemaal afkomstig zijn van Rennie.
Deze keer was er een bestelling van één van onze sponsors voor het maken van twee van de bekende Nijntjes, maar nu in de kleur bruin.
Ook deze keer werden wij weer heel hartelijk ontvangen door Aly, die de koffie met lekkers al klaar had staan.
Tijdens het drinken van een kopje koffie vertelde Aly dat zij samen met Rennie op een markt heeft gestaan om ook daar de snoezige haakwerken te verkopen.
Een prachtige opbrengst van liefst € 100,- !!!

Maar dat is nog lang niet alles……………..
Er kwam nog eens € 200,- bij door tussentijdse verkopen en activiteiten. Iedere dag zijn beide dames bezig om spullen zoals bijvoorbeeld gebreide sokken, stekjes van planten etc., te ruilen voor pakjes paracetamol, het verzamelen van incontinentiematerialen, kleding, schoenen en allerlei andere goederen. CHAPEAU Aly en Rennie en wéér héél hartelijk dank voor alles wat jullie doen voor de meest arme mensen in Sovata.