Onze droom nu écht werkelijkheid

Ontzettend blij, héél gelukkig en héél trots zijn wij op onze eigen loods in het kleine industriegebied Hoogerwerf in Oud-Beijerland aan de Langeweg 5-E.

Het is ongelooflijk maar vlak voor Kerstmis hoorden wij via de Voedselbank van Oud-Beijerland dat er een loods vrij kwam in het kleine industriegebied Hoogerwerf aan de zuidzijde van Oud-Beijerland.

Natuurlijk werd direct contact opgenomen met de eigenaar van het pand en binnen heel korte tijd werd beklonken dat wij de loods van 25 x 10 meter konden huren. Er werd flink onderhandeld en sinds maandag 11 januari kunnen wij beschikken over deze mooie en goed geïsoleerde loods.

En zo begon het jaar 2016 voor SOS als een groot feest. Natuurlijk hangt aan het huren van deze loods een prijskaartje, maar wij denken de huurpenningen zelf te kunnen verdienen en hopen op hulp van sponsors. Dat is fantastisch en wij kunnen u verzekeren dat er absoluut géén donatiegelden aangewend zullen worden om de huurpenningen te betalen, tenzij u duidelijk op een bankoverschrijving aangeeft dat u een donatie doet voor de betaling van de huurpenningen.

De komende twee weken zullen gebruikt worden om de loods in orde te maken, stellingen te plaatsen en om alle spullen over te brengen. Mogen wij u vragen de spullen die u aan SOS wilt doneren nog even vast te houden tot over twee weekjes ?

Heel graag verwelkomen wij u vanaf woensdag 27 januari in onze nieuwe behuizing; Langeweg 5-E Oud-Beijerland. Volg de routebeschrijving en de routetekening, zodat u ons goed en snel kunt vinden.

Mogelijk staat nog niet alles op de goede plek, maar u kunt dan alvast een kijkje komen nemen of spullen af komen geven.

Wel is het noodzakelijk dat u Yvonne of een van onze andere contacten van te voren een berichtje geeft per email, telefoon, sms of WhatsApp wanneer u voornemens bent om een bezoek te brengen of om spullen af te geven.