Ook in Driebergen een presentatie

Het is geweldig dat wij zoveel uitnodigingen krijgen voor het geven van presentaties over de activiteiten van SOS en de ervaringen en belevenissen van de teams die de gezinnen in Sovata en Sarateni bezocht hebben.

Enkele weken geleden kwam er ook een uitnodiging van Buurthuis De Brug uit Driebergen om op donderdagochtend 7 juni een presentatie te geven.

Onder leiding van Crista komen een aantal dames iedere donderdag een ochtend breien en haken. Naast de gezelligheid die het breien en haken met elkaar heeft, zijn de brei- en haakwerken geweldig leuk, vrolijk en heel bruikbaar. Mutsen, shawls, truien, dekens, sokken,  kortom te veel om op te noemen. Natuurlijk krijgen al deze mooie brei- en haakwerken een mooi plekje bij een van onze gezinnen, scholen of crèches in Sovata of Sarateni.

Het was een super gezellige ochtend en de dames waren zéér geïnteresseerd en stelden interessante vragen.
Als klap op de vuurpijl kregen wij het bericht dat de dames voor maar liefst 2 jaar de breiwerken aan SOS zullen doneren. Geweldig !!
Daar zijn wij heel erg blij mee.

Verder is er een plan om dit jaar met de dames een bezoek te brengen aan de loods aan de Langeweg in Oud Beijerland. Dat is natuurlijk hartstikke leuk en kunnen alle dames zien hoe SOS werkt en hoe alle gedoneerde goederen verwerkt worden.

Hartelijk dank aan Crista voor de organisatie van deze leuke ochtend en de dames heel hartelijk bedankt voor alle mooie handwerken.