OP 15 APRIL VERTREKT EEN GROEP VRIJWILLIGERS NAAR SOVATA

Het transport is afgelopen vrijdag 31 maart geladen en de truck is aan het einde van ochtend gaan rijden en zal op dinsdag 4 april in de ochtend aankomen in Sovata.
Levente en zijn team zullen alle dozen en losse pakketten op de plaats van bestemming brengen en foto’s maken van het afgeven van de gezinsdozen.

Van 15 t/m 29 april gaat de groep vrijwilligers op weg naar Sovata  met een personenbus die door Ames uit Dordrecht ter beschikking is gesteld tegen een zeer gereduceerd tarief.
Wij zijn er helemaal klaar voor en staan te popelen om te vertrekken.

Vanzelfsprekend maken wij van dit bezoek weer een reisverslag die u naar verwachting eind mei of begin juni in de brievenbus kunt verwachten.

Krijgt u nog geen verslag in de brievenbus ? Laat het ons weten en geef uw naam en adresgegevens door op info@stichtingsovata.nl.

Onze loods aan de Langeweg 5 E (gele deur) is tijdens ons bezoek aan Sovata gewoon geopend van MANDAG t/m VRIJDAG van 09.00 tot 17.00 uur
en ZATERDAG van 09.00 tot 13.00 uur. De dames en heren ontvangen u met plezier.