STICHTING DE NIEUWE BRUG DONEERT PRACHTIGE KLEDING EN SCHOENEN AAN STICHTING ONDERSTEUNING SOVATA

Op 18 september j.l. heeft Stichting de Nieuwe Brug in Spijkenisse een fantastisch goede en mooie kledingbeurs gehouden onder de bezielende leiding van Abelien en al haar vrijwilligers.
De opbrengsten van deze kledingbeurs komen geheel ten goede voor het organiseren van ontspannende activiteiten voor mensen met een beperking.

Ina en Yvonne hebben op uitnodiging van Abelien een bezoek gebracht aan de kledingbeurs en zagen wij een prachtige en mooie ruimte met heel veel mooie kleding, leuke schoenen, sporttassen etc.
Naast de kledingbeurs waren er ook schitterende bloemstukken en planten te koop, was er een koffiehoek met heerlijke koffie en verrukkelijke eigen gemaakte appeltaart met een flinke toef slagroom. Er was zelfs een speciale hoek voor alle soorten puzzels.

Alle stands werden bemand door vrolijke en enthousiaste vrijwilligers, geweldig om te zien.
Abelien gaf ons een rondleiding door het hele gebouw en wij vielen van de ene verbazing in de andere. Werkelijk allerlei activiteiten worden hier gehouden. Van rolstoeldansen tot koken met verstandelijk gehandicapten, van bloemschikken tot schilderen, houtbewerking tot jeugdmiddagen, kortom een scala aan activiteiten, allemaal georganiseerd door Abelien en haar team trouwe vrijwilligers.
Na de rondleiding werden wij getrakteerd op heerlijke koffie en de inmiddels beroemde, eigen gemaakte appeltaart. Wij hebben ervan genoten.

Als klap op de vuurpijl kregen wij na de sluiting van de kledingbeurs alle overgebleven kleding, tassen, schoenen en etc.

Wij zijn er ongelooflijk blij mee !!

Grote, hele grote dank aan Abelien en haar fantastische team vrijwilligers voor de rondleiding, de grandioze ontvangst en natuurlijk de donatie van de prachtige leftovers van de kledingbeurs.