Verpakken klaar voor transport naar Sovata

p>Alle 883 bananendozen en 68 bundels zijn ingepakt om op 21 september op transport gezet te worden naar Sovata en Sarateni in Roemenië.

Ook deze keer zal Neele-Vat Logistics uit Rotterdam het 80m3 grootte transport op haar kosten vervoeren. Natuurlijk spreken wij onze hele grote dank uit voor deze prachtige donatie. Het is waanzinnig !!!

Op woensdag 30 september zal de groep van 9 vrijwilligers op pad gaan om op vrijdag 2 oktober in de middag aan te komen in Sovata. Vanaf 2 oktober zal door de teams, onder begeleiding van onze fantastische Roemeense vrijwilligers, alle gezinnen bezocht worden en worden de gezinsdozen afgegeven.

Om alle paperassen voor de douane, de planning en voorbereidingen klaar te krijgen willen wij u vragen om van woensdag 16 september tot en met 15 oktober de goederen te bewaren en deze ná 15 oktober weer aan te bieden.

Het reisverslag van deze reis kunt u eind oktober of begin november in de brievenbus verwachten.

Heel graag tot ziens ná 15 oktober 2015 !!