Verwennerij…

Omdat Tony en Antonetta uit Alphen a/d Rijn nieuwsgierig zijn en graag willen weten hoe het werkt in de opslag van SOS in Oud-Beijerland kwamen zij deze week een bezoekje brengen.

Met een kopje koffie in de ene hand en wat lekkers in de andere hand wordt er een “rondje” loods gedaan en worden alle werkzaamheden in de loods uitgelegd. Voorbeelden van gezinsdossiers worden aangedragen en er wordt onder andere getoond hoe de gezinsdozen worden verpakt, de babypakketten ingepakt worden, hoe de registratie van de gereedstaande dozen wordt gedaan en hoe de vrijwilligers te werk gaan om de diverse werkzaamheden uit te kunnen voeren. ​

Na de rondleiding werden de zakken en tassen die Tony en Antonetta hadden meegenomen uit de auto gehaald. Groot was mijn verbazing toen er allemaal fantastische en heel bruikbare spullen tevoorschijn kwamen die Tony had gekocht. Van knutselmaterialen tot schoolspullen, van wasmiddelen tot schoonmaakmiddelen en van speelgoedjes tot potten met kralen. Geweldig !!!​

Wij vonden het een gezellig en leuk bezoek en willen Tony en Antonetta nogmaals heel hartelijk bedanken voor het bezoek en een extra dank aan Tony voor de verwennerij met deze super fijne spullen !!