VINDINGRIJK EN HEEL BIJZONDER

Het zat Ria uit Everdingen helemaal niet lekker dat zij door de regels van het COVID-19 virus niet gewoon de brei- en haakwerkjes van de breiclub uit Everdingen kon verkopen op de jaarlijkse kerstmarkt.
Ria wil heel graag door de verkopen een mooie bijdrage leveren aan SOS.
Daarnaast was ook Coby niet in haar hum omdat zij dit jaar ook geen kerststukken kon verkopen na het kerstconcert en op de kerstmarkt en dus een prachtig bedrag zou mislopen voor voedselbonnen voor de mensen in Sovata.
Ria kwam met het lumineuze idee om haar voormalige praktijkruimte om te toveren tot een leuke winkel met breiwerken, zelfgemaakte cadeautjes, de kerststukken van Coby en de SOS vlag.
Wát een geweldige en mooie oplossing Ria !!!!

Ondertussen is Coby hard aan het werk om weer prachtige kerststukken te maken. Ook de opbrengst hiervan is bedoeld voor het uitschrijven van voedselbonnen voor de meest arme mensen in Sovata.

Ria en Coby, ontzettend hartelijk dank voor alle met liefde gedane verkopen,
het is echt heel erg fantastisch. Dank jullie wel !!