Waar komen toch al die bananendozen vandaan?

Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen van bezoekers in de loods. De indrukwekkende rijen legen dozen en inmiddels de ruim 800 gevulde bananendozen voor de gezinnen in Sovata, komen natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen.

Dominique en Nora uit Voorburg gaan iedere dag lopend naar 2 filialen van AH en 2 filialen van Hoogvliet in Voorburg om bananendozen te scoren. Iedere dag verzamelen zij 7 tot 10 dozen en als de voorraad bij hen is opgelopen tot zo’n 80 of 100 dozen, krijgen wij een telefoontje dat de garage bij hen weer vol staat en dat de dozen opgehaald moeten worden door Danny.

Op de momenten dat Danny niet in de gelegenheid is om de dozen op te halen, komen Dominique en Nora ook nog eens met hun bus naar de loods aan de Langeweg in Oud-Beijerland om de dozen te brengen.

Dominique en Nora ontzettend bedankt en ik hoop dat jullie, ondanks jullie niet meer zo jonge leeftijd, nog lang voor ons bananendozen kunnen blijven verzamelen. Wij kunnen niet zonder jullie en de bananendozen !!!
Heel hartelijk bedankt !!!!