WÉÉR EEN FANTASTISCH ONTHAAL BIJ ONZE FRIESE AMBASSADEURS

Afgelopen zaterdag zijn Frans en Yvonne met de Van der Kaa bus naar Friesland afgereisd om weer een heleboel goederen op te halen bij ons inzamelpunt in Sneek. Het is heerlijk om een dag naar Sneek te kunnen en zo’n dag voelt altijd als een feestje.
Vanwege de coronaregels was de ontvangst deze keer niet bij Aly maar bij Rennie. Natuurlijk werd aan alle kanten rekening gehouden met 1.5 meter afstand.

Een heerlijke koffiegeur roken wij al bij binnenkomst en na elkaar begroet te hebben en

een heerlijk kopje koffie gedronken te hebben, zijn Oeds en Frans begonnen met het inladen van alle spullen die ingezameld waren. Nog maar nét konden alle zakken kleding, schoenen, speelgoed, gebreide dekens, sondevoeding, incontinentiematerialen, medicatie en nog veel meer in de bus. Heerlijk om weer zo veel goederen te mogen meenemen.

Na het laden van de bus stond de tafel al weer gedekt met een heerlijke kop groentesoep, broodjes, beleg en natuurlijk sûkerbôle (Fries suikerbrood). Wij hebben genoten van de verrukkelijke lunch en kregen wij ook nog eens een dikke portemonnee met het ongelooflijke bedrag van € 1.000,-. Dit prachtige bedrag is bij elkaar gebracht door brei- en haakwerken, kleine cadeautjes en verkopen uit de vitrinekasten in het bejaardenhuis. Wij werden even heel stil bij zien van dit onvoorstelbaar grote bedrag.

Dit kon toch niet waar zijn !!!

Lieve Aly en Rennie, eigenlijk weten wij niet hoe wij jullie kunnen bedanken voor alles wat jullie voor SOS doen. Ontzettend hartelijk bedankt voor de gezellige dag, het inzamelen, de heerlijke lunch en het schitterende bedrag !!!