WÉÉR EEN GRANDIOZE VERRASSING

Vorige week werden wij ontzettend blij verrast met het bericht van de Everdingse breiclub dat er niet alleen veel prachtige truien, vesten en mutsen zijn gebreid, maar ook dat er door de verkopen van deze schitterende breiwerken een prachtig bedrag is gedoneerd van maar liefst € 350,- !!  Dat is toch ongelooflijk ?!

Door de corona moest er van alles uit de kast worden gehaald om de dames te kunnen ontvangen  en hen op voldoende afstand van elkaar te laten plaats nemen om zich vol overgave en enthousiasme te storten op het breien van de mooiste breiwerken.
De kantine van de voetbalclub bood uitkomst en was het weer een feestje om met elkaar te kunnen breien. Onder leiding van Ria hebben de dames een heerlijke ochtend gehad.

Het schitterende bedrag van € 350,- is bedoeld voor het uitschrijven van voedselbonnen voor de ouderen in Sovata.
Dat is fantastisch en wij weten nu al dat deze ouderen dankbaar zullen genieten van het
voedsel dat zij van de voedselbonnen kunnen kopen in de plaatselijke kleine supermarkten.

Lieve dames, ontzettend hartelijk bedankt voor alles en natuurlijk voor u en Ria een
hele dikke knuffel.