Weer een mooi bezoek van Annie en Joke

Afgelopen vrijdag hebben Annie en Joke wéér een bezoek gebracht aan onze loods aan de Langeweg in Oud Beijerland.
De auto was werkelijk volgepropt met zakken, tassen, dozen en pakketten met kleding, schoenen, speelgoed, toiletartikelen, incontinentiemateriaal en voedsel, heel veel voedsel. Onvoorstelbaar!

Het is altijd gezellig als Annie en Joke op bezoek komen. Na een kopje koffie met wat lekkers wordt de auto uitgeladen en bekijken wij wat er allemaal voor moois is meegebracht. Annie en Joke zamelen kleding, schoenen, incontinentiemateriaal en allerlei andere goederen in. Als de schuur bij hen vol is, worden alle spullen in de auto geladen en naar de loods gebracht.

Iedere week koopt Annie levensmiddelen zoals worstjes en vlees in blik, blikjes vis, macaroni, pasta, tomatenpuree, bouillonblokjes, pakken bloem en andere heerlijke producten. Voor de mensen in Sovata en Sarateni zijn levensmiddelen van onschatbare waarde en wat zullen zij smikkelen van al dat lekkers.

Lieve Annie en Joke, ontzettend hartelijk bedankt voor deze prachtige en heel waardevolle donatie. Het is fantastisch !!!