Weer een waanzinnige donatie van Bergschenhoek Groep BV

In het verslag van april 2015 heeft u kunnen lezen dat de groep vrijwilligers op de terugweg naar huis pech heeft gehad met de R-Vent bus. De R-Vent bus wordt al jaren door Bergschenhoek Groep BV uit Bergschenhoek gratis ter beschikking gesteld om de vrijwilligers naar Sovata te rijden.

De reparatie van de personenbus moest in Roemenië plaats vinden omdat er absoluut niet meer mee te rijden viel. Nadat de reparatie had plaats gevonden kregen wij van de directie van Bergschenhoek Groep BV het fantastische bericht dat de R-Vent bus in Roemenië mocht blijven.

En nu gebruikt kan worden voor het vervoer van schoolgaande kinderen en kinderen die sportactiviteiten beoefenen, zieke mensen naar het ziekenhuis in Mures kan vervoeren en in een later stadium gebruikt zal worden voor het vervoer van voedsel voor schoolgaande kinderen op de diverse scholen in Roemenië.

Deze donatie is wéér een grote stap vooruit voor de gemeenschap in Sovata.

Onze dank kan niet in woorden omschreven worden, maar is ongelooflijk groot.

Dank u wel !!!