Weer gezond en wel terug uit Sovata

De groep vrijwilligers is al weer 14 dagen terug van een zeer positieve en goede reis naar Sovata. Heel veel gelukkige en blije mensen hebben wij achter kunnen laten. Alleen het weer werkte niet echt mee en was het heel koud en nat. Alle verhalen kunt u lezen in het reisverslag dat 22 november op de deurmat zal vallen.

Graag willen wij u op de hoogte brengen van een extra sluitingsperiode van de loods aan de Langeweg 5 E in Oud-Beijerland.
In de week van maandag 14 t/m zaterdag 19 november is de loods gesloten wegens een vakantieweekje van Yvonne. Zij neemt even rust na alle hectiek van de reis en alle nakomende zaken die afgehandeld moesten worden.

In de week van maandag 21 t/m zaterdag 26 november gaat een groepje van 5 vrijwilligers terug naar Sovata om 30 gezinnen te helpen met een nieuwe op hout gestookte kachel. Dit extra bezoek stond niet op de planning, maar door de financiële hulp van een fantastische sponsor is het mogelijk gemaakt om deze gezinnen te kunnen voorzien van een goede en veilige warmtebron voor vele strenge en zeer koude winters. U begrijpt dat wij uitzinnig zijn van blijdschap om dit kunnen realiseren.

Vanaf dinsdag 29 november staan wij weer klaar om u te ontvangen en gaan wij hard aan de slag om alle dozen voor het bezoek van april 2017 in orde te maken. Graag tot 29 november of tot op een ander afgesproken moment.