Weer ’n kostbare lading van onze Friese ambassadeurs

Deze keer hadden Aly en Rennie zó veel spullen verzameld dat onze Jaap met zijn auto én aanhanger eraan te pas moest komen om alle spullen op te halen in Sneek. Wát een prachtige collectie van kinderkleertjes, schoenen, dekens, beddengoed, jassen, kinderschoentjes en alles wat er verder te bedenken valt. Onvoorstelbaar veel !!

Natuurlijk werd Jaap ontvangen met allerlei lekkers en gezelligheid waarna alle spullen van de 1 ste verdieping naar beneden gebracht moesten worden. Dochter Rennie en Jaap hebben samen de enorme partij zakken, tassen en dozen naar beneden gesleept en in de aanhanger en in de auto geplaatst. Kijk maar eens naar het resultaat op de foto’s.

Bij terugkomst in de loods in Oud Beijerland overhandigde Jaap mij een vette enveloppe met maar liefst € 450,- !!! Het bedrag mag gebruikt worden voor de uitgifte van voedselbonnen. Een gigantisch bedrag dat bij elkaar gehaakt is door Rennie. Door de grote aanvraag van de schattige knuffeldiertjes werkt Rennie tegenwoordig op bestelling. Het is toch niet te geloven !!

Ook de verkopen op de marktjes en in bejaardenhuizen in de omgeving van Sneek lopen ontzettend goed. Buiten haar gewone dagelijkse werk is Rennie ook nog eens behoorlijk veel uren per week aan de gang voor SOS. Onze dank is eigenlijk niet met woorden te beschrijven !!!

Jullie zijn geweldige kanjers en ongelooflijk hartelijk bedankt voor alles.