WEER VERRAST MET VEEL, HEEL VEEL MOOIE BREIWERKEN EN EEN PRACHTIGE VERRASSING

Het is alweer een paar weekjes geleden dat Francien en Pia naar de loods van SOS kwamen om weer de prachtigste brei- en haakwerken te brengen. Deze grote hoeveelheid schitterend handwerk is allemaal gemaakt door de dames van de breiclub uit Spijkenisse. Natuurlijk is het veel leuker en gezelliger om met elkaar te handwerken op de locatie in Spijkenisse, maar door de coronaregels was en is dat voorlopig niet mogelijk. Fantastisch dat de dames toch vanuit huis allerlei handwerken hebben gemaakt voor de mensen en kinderen in Sovata.

Op de foto’s kunt zien hoe groot de stapel is en hoe ongelooflijk hard gewerkt is om deze grote hoeveelheid brei- en handwerken klaar te krijgen. Als klap op de vuurpijl kregen wij ook een dik gevulde enveloppe met maar liefst € 130,-. Dit prachtige bedrag is bij elkaar gekomen door verkopen van brei- en haakwerken en lunches, die de dames van de breiclub nu niet konden bijwonen.

Ontzettend hartelijk bedankt voor al het moois en fijns. Het waanzinnig mooie bedrag is gebruikt om de mensen in Sovata in de maanden oktober én december extra voedselbonnen te geven.
Natuurlijk ook hartstikke bedankt namens alle mensen die nu én in december extra voedselbonnen krijgen.