Weer volop in productie in de nieuwe loods

Na een weekje was de verhuizing van de Zinkweg naar de Langeweg 5E voor elkaar dankzij de enorme hulp van 3 vrijwilligers van de voedselbank die alle dozen, zakken, tassen, tafels, containers en losse spullen hebben overgebracht naar de nieuwe loods.
Jaap, geassisteerd door Kees en Joep, heeft hard gewerkt om de stellingen uit de oude loods af te breken om in de nieuwe loods de stellingen weer op te bouwen.
Rik en Hilbert hebben een prachtige verlichting aangebracht en de het elektrische geheel veilig geïnstalleerd.
Van Dukson uit Zevenaar hebben wij schitterende kledingrekken gedoneerd gekregen en ook deze kledingrekken heeft Jaap weer opgesteld in de nieuwe loods.

Toen eenmaal alles weer op z’n plaatst stond werd alles gestofzuigd, werden de tassen en dozen wat overzichtelijker neer gezet en kon de productie weer van start gaan.

Als laatste heeft Frans de vlaggenstok, het huisnummer en de brievenbus opgehangen.

Inmiddels zijn er al ruim 40 bezoekers geweest die naast het brengen van spullen, ook even een kijkje kwamen nemen in onze nieuwe behuizing.
Veel van onze vrijwilligers waren al weer van de partij om het transport voor april weer klaar te krijgen.

Wij, de vrijwilligers, voelen ons als een vis in het water met de nieuwe behuizing.

Komt u ook snel een kijkje nemen ? Een kopje koffie of thee of een frisdrankje staan voor u klaar !!!
Wel even bellen met Yvonne (06-24 52 19 69) om aan te geven wanneer u een bezoek wil komen brengen.

Tot ziens aan de Langeweg 5 E in Oud Beijerland !!!