Wij gaan op weg naar Sovata

De tijd vliegt voorbij en vandaag 13 oktober vertrekken de vrijwilligers alweer naar Sovata. De truck met het record aantal van 1138 dozen en allerlei losse bundels is al vanaf maandag 10 oktober onderweg en is woensdag 12 oktober in de middag aangekomen in Sovata.

Coby, Anneke, Riet en Danny reizen per vliegtuig naar Tirgu Mures waar Levente hen op zal halen met zijn door Bergschenhoek BV gesponsorde R-Vent personenbus. Deze vier kanjers zullen het transport ontvangen en voor zover dat mogelijk is, zullen zij de dozen en losse goederen voor het ziekenhuis, de scholen en crèches en het kinderhuis alvast uit rijden. Deze dozen blijven ongeopend op de bestemmingen staan totdat het bezoekende team alle zaken besproken heeft die nodig zijn op de betreffende bestemming.

Het team dat met de tweede gesponsorde R-Vent bus van Bergschenhoek BV vanuit Nederland vertrekt zal zaterdag laat in de middag arriveren in Sovata. Vanaf zondag 16 oktober is het heel hard werken geblazen om alle spullen persoonlijk bij de gezinnen te krijgen en om de voedselbonnen uit te delen. Wij hebben er zin in en gaan er voor 100% tegenaan.

Op woensdag 9 november zijn wij weer in de loods aan de Langeweg 5-E in Oud-Beijerland.