EEN GEZELLIG BEZOEK VAN STICHTING “DE NIEUWE BRUG” UIT SPIJKENISSE

Eindelijk is het zo  ver ……….. op donderdag 21 april mochten wij Abelien, Corrie, Astrid en Janny van Stichting “De Nieuwe Brug” uit Spijkenisse ontvangen in de loods van SOS in Oud Beijerland.
Er waren al eerdere afspraken gemaakt, maar die moesten om verschillende reden geannuleerd worden.
Met stichting “De Nieuwe Brug” en SOS is sinds 1.5 jaar een prachtige samenwerking tot stand gekomen. Een mooi voorbeeld van die samenwerking is bijvoorbeeld de donatie van dames- en herenkleding die overblijft na de kledingverkopen bij stichting “De nieuwe Brug”,
aan SOS. Wij zijn natuurlijk heel erg blij met deze uitgezochte en mooi gesorteerde kleding.
Een artikel hierover is terug te lezen op onze website van september 2021.

Het werd een hartstikke leuke, gezellige en fijne ochtend. Na de koffie met lekkers werden de dames getrakteerd op een rondje loods en werd door Yvonne uitgelegd welke activiteiten er zijn binnen SOS en ook de specifieke werkwijze werd toegelicht.
De dames waren heel geïnteresseerd en waren erg enthousiast.
Ook wij hebben genoten van dit leuke en gezellige bezoek van de dames van stichting
“De Nieuwe Brug” uit Spijkenisse.

Meer weten over Stichting “De Nieuwe Brug”?
Neem een kijkje op www.denieuwebrug.com